lauantai 25. huhtikuuta 2020

Työharjoittelu päiväkirja

Eilen oli taas parempi päivä. Olin edellidpäivänä saanut houkuteltua ystäväni ostamaan alennuksesta värjäävän hoitoaineen ja hän osti sen eilen. Tosin tänään mietin että onkohan lisäksi hänellekin opiskelia alennus, koska muistaisin itse ostaessani saaneen myös opiskelia alennuksen, täytyy kysyä maanantaina.

Eilen sovimme että äitini voi tulla ensi torstaina minulle asiakkaaksi. Pirjo kertoi että sitä ei tarvitse laittaa viralliseba aikana ylös, ja että hinta otetaan tuotteista mitä käytän. Olen vähän huolissani että joku on varannut/varaa ajan silloin kun äitini tulee, sillä silloun minua ei voi opastaa, etenkin jos toisella opiskeliallakin on kädet täynnä.

Katsoin eilen kolme hiusten leikkuuta ja juttelin mistä sen päiväinen "ohjaajani" oli saanut mitta pituutensa. Hän oli saanut sen kun oli leikjannut korvat esiin ja lähtenyt leikkaamaan siitä pituudesta. Kyseessä oli miesten lyhyiden hiusten leikkaus.

Lakaisin hiuksia ja desinfioin asiakaspöytiä ja tuoleja, niinkuin joka päivä. Pesin jos lavuaarissa oli jotain pestävää. Lisäksi oesin taas harjoja. Tiski kaapissa on kori jobne oesemättömät harjat menevät. Olen pyynnöstä pesdyt sen kahtena päivänä. Voisin alkaa pitää sitä silmällä.

Olen siirtynyt näytön suhteen paniikista hyväksyntään. Vaikka näyttö menisikin huonosti, olen oppinut paljon, ottanut minulle isoja harppauksia uskalluksessa, ja ollut semi ahkera työ harjoittelia.

Tylsänä hetkenä tein eilen kampauksen. Olin nähnyt kun joku kieritti tuollaisen hassun töttörön, josta olen nähnyt kuvia ennenkin, joten päätin tehdä sellaisen, tosin omalla tavallani.




Lisäksi meilläkävi edustaja tutkimassa mitä kaipaamme lisää, ja päätti esitellä nopeasti minulle meidän Redken hyllymme. (alla muutama tuote joita lueskelin sen jälkeen)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti