torstai 16. huhtikuuta 2020

Asiakastilaisuus tehtävä

Suoramainonta

Suoramainonta voi olla posti tai sähköposti mainos, joka on jaettu tietylle ryhmälle, soitto, tekstiviesti, verkkosivun mainos, tai TV-mainos, radio mainos, lehti-ilmoitus tai lentolehtinen joissa pyydetään vastaamaan.

Jos asiat olisivat menneet suunnitellusti olisin hankkinut yleisöni konkreettisilla kutsuilla, joka olisi periaatteessa ollut suoramainontaa.

Suoramainonnan eri tehokeinoja ovat mm:

Aisteihin vetoaminen, esim: Paperi tuntuu miellyttävältä sormissa, kirje haisee joltain miellyttävältä, tai mainos näyttää mielyttävältä, eli hyvät värit, kuvat ja fontti.

Jokin tekeminen, esim: Luukun avaaminen, tai jonkin esiin raaputus.

Video tai äänite, esim: Lyhyt käyttö ohje, tai demostrointi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti